Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

update

Av Roberth Rydèn - 17 maj 2010 21:02

Sååååååååååååååååååååååå.....................


sen sist jag skrev har jag lag märket på att våren är här

både utomhus och på människor omkring mig för att folk är å slickar 

varandra i ansiktet lite mer.......

sen har jag varit i adak hos flickvännens föräldrar å de må ja säga var på tiden

har varit alldeles för länge emellan jag måste fara dit med bruden oftare

jag och emma gjorde bland annat räk mackor.Men det bästa var ändå var att

jag fick nicklas(emmas lillebror) att säga "Var de skönt?"(internhumor)

Sen när vi for från adak så mellan landade vi hos thomas å for vidare till furuögrund för min lillebror fyllde 18 år hip hip hurray välkommen till vuxenlivet

   

så förvånad var han när han insåg att från och med nu går det bara utför

å morsans lilla hund agge hadde slitit av en klo så emma fick ta hand om henne

på bilden är agge fortfarande lite groggy efter bedövningen å emma tyckte så synd om lilla agge.å nu idag så mår agge mycket bättre hon studsar runt på 3 ben å badar i alla pölar hon kan hitta till morsans stora nöje

 

en bild på morsan å emma när dom lagar födelsedags midddag filèbums med potatisgratäng smakade awsome måste jag tillägga

ja å efter det så for vi tebax te stan jobbat helg på klockarhöjden funkade bra bra

mellans emma for å roade sig på stan med ebii lite suddig bild men rumsren så får man lite humm av vad dom gjorde

 

så jag har haft tråkigt sen i lördags morgon för jag har jobbat å haft bajs tråkigt

å nu idag gick det inte bra för mitt lag bara för att det är måndag först när jag skulle cyckla på jobbet så pajar cykeln dvs fick gå sista 1500 meterna sen fick jag skäll för att jag tydligen skulle börja 0700 men det visade sig att jag började 0730 i alla fall sen så lyckades jag skära mig i fingret å sen började jag blöda näsblod mitt i rushen så kort sagt total epic failur ragequit dot org men min emma stödde mig igenom det hela jag ringde henn typ en gång i timme för att det sög så hårt

sen skickade hon ett gulligt sms som jag inte han svara på


men en stor seger av episka propotioner är i alla fall att jag är ledig imorn så jag får sovmorgon nån gång

sen vill emma hälsa att man inte ska he chokladsås med banansmak i kladd kakan

men jag tycker det är gott

 

bara en random bild på min minsta lillebror så alla kan se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roberth Rydèn - 22 november 2010 20:55

Med att blogga kommer jag då alldrig ihåg å gör men idag är de en sån dag jag tydligen gör det å saker  berätta har jag att göra   för nämligen 22 år sedan närmare bestämt 1988-11-22 föddes en litten skit som jag för att terrorisera världen på mi...

Av Roberth Rydèn - 17 september 2010 13:57

så då käns det ite bättre höst deppen verkar vara över å nu tycker jag hösten kan vara över å snön kan tvärfalla typ en meter så man kan köra skoter överallt har även börjat med körkortet så smått men jag ska ta det så fort jag kan så jag slipper g...

Av Roberth Rydèn - 28 augusti 2010 02:04

å de känns tungt kanske det är höst deppen som är på ingång tungt tungt tungt... slår som en tio ton tung hammare ...

Av Roberth Rydèn - 25 juli 2010 21:49

har typ sovigt hela dagen skit skönt xD

Av Roberth Rydèn - 13 juli 2010 18:23

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article7453855.ab bra förslag   var ju grymt länge sen man blogga nu börjar väl tappa intresset tror jag men i alla fall har väldigt mycket kul och berätta men tyvär inga bilder har varit ut på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards